Bo inspiruje nas życie!












Nie w oceanie lecz w ciszy najłatwiej jest utonąć.
Znów mylisz, że toniesz? Spokojnie, pomyśl.
Jesteś sam, całkiem sam. W puste umysłu, w krainie ciszy. Zamknij oczy.
Czujesz, spokój ducha, to ogromny dar. Wycisz się, zapomnij o wszystkim. Już nie toniesz, twoje ciało spoczywa w delikatniej tafli nicości.

Jestem tutaj. Dlaczego akurat ja i dlaczego akurat tutaj? Bo ktos tak chciał. Ktos stworzył tu i teraz. Co nim kierowało? Teorie, ideologie..? Prawda jest taka, nie mam pojęcia. Nie znam przyczyny, ale znam skutek Efekt namacalny - jestem!

Jestem młoda "Młodości, ty nad poziomy wylatuj" Taka nieskażona. Pełna nadziei, optymizmu, szans na nowe, może i lepsze życie, inne niż miały wcześniejsze pokolenia. Stąd nie boję się isc. Jeszcze dzis mam siłę i ochotę zmieniać swiat. Widzę, odróżniam, co jest czarne a co białe. Sięgam tak "gdzie wzrok nie sięga". Jestem rozdrożem, patrzysz na mnie i widzisz podrapane plecy, zdarte kolana, ale to mnie nie krępuje, nic mnie nie zatrzymuje, szukam, wciąż szukam. Ponoszę klęski, ale zaraz się zrywam z kolan i idę dalej, szukać lepszego swiata, lepszego życia. Nie wyznaczam sobie granic, bo swiat dla mnie ich nie ma.

Szukam nowych dróg, definitywnie porzucając te stare. Rozsądek dużo podpowiada, uczucia dyktując cos innego. Popełniam błędy, ale nie wchodzę dwa razy do tej samej rzeki. Uczę się zyć. Uczę się uczyć.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Anju!
zazdrościć Ci powinnam tego czarno -białego świata, bo w moim postrzeganiu jest coraz więcej obszarów zawładniętych przez szarość. nie wiem czy to dobrze, że źle...pocieszam się, że z czasem widzi się coraz wyraźniej złożoność spraw i stąd te szare plamy. ale nie wiem czy mam rację.

Anka W. pisze...

Ależ mi dziś potrzeba spokoju ducha.
Tak . To dar.

Pozdrowienia ciepło-weekendowe

Anonimowy pisze...

spokoju na drogę i jasnych myśli:-)

ciepłem myśli
pozdrawiam

Temi pisze...

Jeszcze przed Tobą wiele miłości, wiele przeobrażeń w lubienie i nielubienie. Nie zamykaj oczu, czuj i smakuj ;). Trochę Ci zazdroszczę ;)